tisdag 12 april 2011

Camel, S Sandby

Efter skolan drog jag och Eleonor(en ifrån klassen) till s sandby. Ska jag vara ärligt så är södra sandby en HULLA! (Hålla eller en lite by) Men jag hade hört ifrån några ifrån klassen att kebaben var bra där. Först när jag så huset börjde jag garva, säljer de kameler?? haha nä, det gjorde de inte men kebab ja.


 
Vi kan börja med det positiva delarna, kebaben var helt okej. Pommes var också okej. De var det som var okej. De som var negativ var priset, man betalar inte en kebabtallrik för 80 kr??!? och kebaben var lite kall?! Inte bra. Salladen var torr och fefferonin nää.. not good ! sen de jag blev förbannad var att det var svi*n kallt där inne. Nä, ni som bor i Södra Sandby. Ni måste göra något åt deta!

Betyg: 3 Fefferoni av 10. Dåliga betyg men rättvist!   Ha de / Gullegull 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar