lördag 9 april 2011

Amanos, Malmö

Japp, då var det dags med bedömning 3. Nu befinner jag i Malmö, som kallas ibland för(Kebabens Huvudstad). I sällskapet hade jag min mamma, Joachim, Jessica och Peter Busch! Det var trevligt och vi hade skit roligt :) Jag tackar Buach om deta stället! Kebaben var gudomligt, helt otroligt! Precis som man har träffat gud, och kryddan.. mm.. det bara dreglade när man såg talriken :O! Salladen var perfekt! Riktigt fint. Pommes, njaa ätbart var det men inget specielt. Allt som för stör bedömningen är miljön i lokalen. Trångt var det och stolarna var så där, men något som störde mest??! de var att tvn var på andra sidan om mig och att den var liten! Jaja, men kebaben var perfekto! 8 fefferoni av 10 ger jag idag.

Idag var det dubbel i sydträffen, i Trellborg. Min patner var idag Peter Busch(som ni ser på bilden). Vi vann gruppen med 13-6, 13-5, 13-6. Vi hade det riktigt roligt och ibland fick man rädda omgången för att peter hade lagt bort 3 kulor! Bra Busch :) men i kvarten mötte vi Jimmy o Bosse och då kom vi in i matchen lite försent 5-13. Men vill bara tacka Mr Busch för en härlig, solig dag :) Imorn blir det Trippel och då spelar jag med Peter och Bettan(som fylde 30 idag, så vi får ge henne ett stort GRATTIS). ha de på bade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar